ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA

 

ACHIZITIE PUBLICA DE  SERVICII

 

1.             Autoritatea contractanta: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR (MEF)

Adresa: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti

Numarul de telefon si de fax: 319.97.59 / int. 2451, 319.97.41

Adresa  site: www.mfinante.ro

 

2.             Procedura de atribuire: „Licitatie deschisa” (orice operator economic interesat are dreptul de a depune oferta, in conformitate cu prevederile OUG nr. 34 / 19.04.2006, participand individual sau intr-un grup de operatori).

 

3.             Forma contractului: contract de prestare servicii (incheiat dupa implinirea termenului de 10 zile de la data transmiterii comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii).

 

4.             Locul prestarii serviciilor : sediul central MEF si toate sediile aferente.

         

5.             Natura si dimensiunea  serviciilor, caracteristicile generale:

Servicii de telecomunicatii – telefonie fixa - conform caietului de sarcini,

 Cod CPV: 64210000 -1; Cod CPV: 50334100 -6.

Valoarea estimata maxima contract pana la 31.12.2008 este 900.000  lei, cu TVA,

NOTA:

Valoarea initial estimata a contractului de prestari servicii cu termen de valabilitate pana la data de 31.12.2008  poate fi majorata, conform prevederilor art.122, lit. ,,i” din OUG nr. 34/2006, cu pana la 50% in functie de necesitatile neprevazute la data incheierii contractului si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.

De asemenea, conform prevederilor art. 6, alin.(3) din H.G.nr. 925/2006, Ministerul Economiei si Finantelor, in calitatea sa de autoritate contractanta, are  dreptul de a prelungi durata contractului de prestare servicii cu caracter de regularitate, ce se va atribui si incheia pe parcursul anului 2008 si a caror durata normala de indeplinire va expira la data de 31.12.2008.

            Prelungirea contracului initial nu poate depasi o durata de 4(patru)luni de la data expirarii duratei initiale de indeplinire a acesuia, respectiv 31.12.2008 si este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.

 

6.             Operatorii economici pot depune oferte pentru serviciile solicitate in documentatia de atribuire.

7.             Durata contractului:  1.07.2008 – 31.12.2008

8.             Nu se admit  ofertele alternative.

9.             Documentatia de atribuire se publica in SEAP. Se poate solicita Documentatia de atribuire la Biroul de Investitii si Achizitii Publice: tel. 319.97.59 / int. 2344, fax. 319.97.41,e-mail:georgeta.serbu@mfinante.ro;gheorghe.costea@mfinante.ro, in  baza imputernicirii semnate si parafate de catre conducerea ofertantului si a buletinului de identitate sau cartii de identitate. Persoane de contact: Gheorghe Costea si Georgeta  Serbu.

 

1.             Contravaloarea Documentatiei de atribuire solicitata pe suport de hartie: 20 lei (numerar / chitanta fiscala).

 

2.             Termenul de primire a ofertelor:  03.06.2008, ora 11,00

 

3.             Adresa la care se transmit ofertele: MEF -  Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (prin posta sau direct la Directia Generala de Investitii,Achizitii Publice si Servicii Interne - Secretariat, cam.214/ p2 (mezanin), telefon 319.97.59 / interior  2451,

         fax 319.97.41

13.   Limba in care trebuie redactate ofertele: romana.

 

 14.   Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 03.06.2008, ora 11:30, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti ( cam. 215A/ parter 2).

 

15.   Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:

-          membrii Comisiei de evaluare,

-          reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.

 

16.  Garantiile solicitate:

-          garantie de participare: 7.563 lei – numai prin Scrisoare de garantie bancara.

-          garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA (scrisoare de garantie bancara) in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.

 

17.  Modalitati de finantare si de plata:

-          finantare de la bugetul de stat,

-          plata se va efectua cu ordin de plata, emis de achizitor, in contul prestatorului,  conform OG nr. 120/ 1999.

 

18.  Criteriile de calificare, setul de cerinte minime pe care ofertantii trebuie sa le indeplineasca, precum si informatiile / documentele solicitate de MEF, in calitate de autoritate contractanta, sunt prezentate in Documentatia de atribuire:

 

               18.1  Documentele care dovedesc eligibilitatea sunt :

            a)Declaratie pe propria respundere privind eligibilitatea(Formular 1-Sectiunea IV)

           b)Certificat de atestare fiscala;

           c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG      34/2006.(Formularul 2- Sectiunea IV).

 

               18. 2   Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii                profesionale  ( inregistrarea) :

        a)Certificat  constatator eliberat de Min.  Justitiei, Oficiul Registrului Comertului ;

        b)Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;

              18.3 Documente care dovedesc capacitatea economico- financiara si capacitatea tehnica si profesionala :

        a) Fisa de informatii generale ( Formularul 3 din Sectiunea IV);

        b) Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul 4 din Sectiunea IV)

        c) Recomandari din partea altor beneficiari

        d) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice(Formularul 5 din Sectiunea  IV);

        e) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat  in ultimile 12 luni (Formularul 6 din Sectiunea  IV);

         f) Bilantul contabil

        g) Scrisoare de bonitate (Formularul 7)

              18.4. Informatii privind sistemul de management al calitatii

                                                                                                                                                                   19.  Valabilitatea ofertei: 45 de zile de la data deschiderii ofertelor, cu posibilitate de prelungire la 60 de zile, prin notificare facuta de MEF.

20. Criteriul de atribuire a contractului: in mod exclusiv „pretul cel mai scazut”( stabilirea ofertei castigatoare se va realiza conform specificatiilor din Caietul de sarcini,numai prin compararea tarifelor-Formular 12, prezentate in cadrul ofertelor admisibile,

21. Modalitati de comunicare: prin fax si in max. 24 de ore si prin posta, prin mijloace electronice.

22.Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor:

-          Prevederile OUG nr. 34 /19.04.2006 (Capitolul IX – Solutionarea contestatiilor)cu modificarile si completarile ulterioare,

-          Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), www.cnsc.ro

-          Solutionare in max. 10 zile, termen ce poate fi prelungit cu inca 20 de zile, in cazuri exceptionale.

23.Nu a fost publicat un anunt de intentie.

24. Anuntul de participare a fost transmis in SEAP

25.Data transmiterii spre publicare a anuntului de participare: 21.04.2008

 

 

Director General,

Dumitru Mocanu