Comunicate de presă

Asset Publisher

null Programul "Noua casă" va avea garanții de 1,5 miliarde de lei în anul 2021

Guvernul României a adoptat în ședința de astăzi Hotărârea de Guvern pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr.717/2009 privind aprobarea normelor de implementare a programului "Noua casă".

Programul „Noua Casă” este un program guvernamental destinat persoanelor fizice, care facilitează achiziția unui imobil cu destinația de locuință, prin intermediul contractării de credite garantate de stat.

Pentru anul 2021, a fost alocat un plafon al garanțiilor de 1,5 miliarde lei, potrivit art.1 alin.(6) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.60/2009 privind unele măsuri în vederea implementării programului "Noua casă", cu modificările și completările ulterioare.

Totodată, începând cu anul 2021, beneficiarii au obligația să încheie polițe de asigurare împotriva tuturor riscurilor potrivit normelor interne proprii ale finanțatorilor, pe toată durata finanțării garantate, la o valoare acceptată de o societate de asigurare, dar nu mai puțin decât valoarea de piață comunicată de finanțatori prin solicitarea de garantare. Această prevedere se aplică tuturor creditelor garantate în cadrul Programului, pentru polițele de asigurare încheiate după data intrării în vigoare a Hotărârii de Guvern pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr.717/2009 privind aprobarea normelor de implementare a programului "Noua Casă".

Programul „Noua Casă” este unul dintre cele mai populare programe guvernamentale, în cadrul căruia au fost acordate 305.436 de garanții și promisiuni de garantare, în valoare totală de 27,82 miliarde lei, de la lansarea Programului, în anul 2009 și până la sfârșitul lunii decembrie a anului 2020. Pe parcursul anului 2020, statul a acordat 11.885 de garanții, în valoare totală de 1,36 miliarde lei și 3.359 promisiuni de garantare, în valoare totală de 0,45 miliarde lei.

Informații fiscale și bilanțuri

exemplu card buton

Informaţii despre instituţii publice, agenţii economici, societăţi de asigurare, brokeri, ONG-uri.

Pentru modificarea informaţiilor referitoare la datele de identificare ale contribuabililor comercianţi (inregistraţi la ONRC), vă rugăm să vă adresaţi Oficiului Registrului Comerţului competent. După modificarea datelor de la Oficiul Registrului Comerţului, informaţiile se vor actualiza şi pe site-ul MF.


Selecţie după Nume și județ:

Nume și județ

Selecţie după Codul Unic de Identificare:


contestatii card

Anunţuri acte administrative fiscale




Noutăţi

Asset Publisher

07.07.2025
Ministerul Finanțelor, în baza Referatului de disponibilizare nr.761258/16.06.2025 anunță disponibilizarea unui număr de 160 stații de lucru tip Maguay Office Power CS (I3-4130, 8Gb, 1Tb, monitor 21,5 inch).

Ministerul Finanțelor, în baza Referatului de disponibilizare nr.761258/16.06.2025 anunță disponibilizarea unui număr de 160 stații de lucru tip Maguay Office Power CS (I3-4130, 8Gb, 1Tb, monitor 21,5 inch).În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare, transmitem atașat, anexa cu bunurile propuse pentru transfer fără plată către alte instituții publice.Termenul pentru transmiterea solicitărilor este de 30 de zile de la comunicarea prezentului anunț de disponibilizare.Menționăm faptul că bunurile care fac obiectul transferului fără plată se găsesc la sediul Ministerului Finanțelor din Bd.Libertății nr.16, Sector 5, București.Solicitările se pot transmite în scris către Ministerul Finanțelor sau prin e-mail la adresa: registratura@mfinante.gov.roPentru relații suplimentare, persoana de contact este dl. Nicolae Toncoglaz, tel. 021 226 11 51.Anexa citeste mai multAboutMinisterul Finanțelor, în baza Referatului de disponibilizare nr.761258/16.06.2025 anunță disponibilizarea unui număr de 160 stații de lucru tip Maguay Office Power CS (I3-4130, 8Gb, 1Tb, monitor 21,5 inch). »


07.07.2025
Ministerul Finanțelor, în baza Referatului de disponibilizare nr. 761258/16.06.2025 anunțã disponibilizarea unui numãr de 160 stații de lucru tip Maguay Office Power CS (I3-4130, 8Gb, 1Tb, monitor 21,5 inch)

În conformitate cu prevederile Hotãrârii Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare, transmitem atașat, anexa cu bunurile propuse pentru transfer fără plată către alte instituții publice.Termenul pentru transmiterea solicitărilor este de 30 de zile de la comunicarea prezentului anunț de disponibilizare.Menționăm faptul că bunurile care fac obiectul transferului fără plată se găsesc la sediul Ministerului Finanțelor din Bd. Libertãții nr. 16, Sector 5, București.Solicitările se pot transmite în scris către Ministerul Finanțelor sau prin e-mail la adresa: registratura@mfinante.gov.roPentru relații suplimentare, persoana de contact este dl. Nicolae Toncoglaz, tel. 021 226 11 51.Anexa citeste mai multAboutMinisterul Finanțelor, în baza Referatului de disponibilizare nr. 761258/16.06.2025 anunțã disponibilizarea unui numãr de 160 stații de lucru tip Maguay Office Power CS (I3-4130, 8Gb, 1Tb, monitor 21,5 inch) »


Informații utile

buton datorie publica 2

en

buton ajutor de stat

buton transparenta bugetara 2

forexebug 2021

buton revista finante

buton brexit cu sigla

taxedu

RO-Elvetia

ANFP_concurs

fiipregtit

internship2024