Asset Publisher

Anunț privind prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor în cadrul procedurii de recrutare și selecție a membrilor Consiliului de administrație al Băncii, în vederea ocupării poziției pentru care nu au fost identificați candidați, până la data de 17.09.2024
Anexa 1 - Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru neexecutiv al Consiliului de administrație al Exim Banca Românească S.A.
Anexa 2 - Declarație privind independența
Anexa 3 - Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 - Declarație privind conflictul de interese


Anunț privind prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor în cadrul procedurii de recrutare și selecție a membrilor Consiliului de administrație al Băncii, în vederea ocupării poziției pentru care nu au fost identificați candidați
Anexa 1 - Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru neexecutiv al Consiliului de administrație al Exim Banca Românească S.A.
Anexa 2 - Declarație privind independența
Anexa 3 - Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 - Declarație privind conflictul de interese


Anunț privind reluarea procedurii de selecție pentru o poziție de membru neexecutiv al Consiliului de administrație al Exim Banca Românească S.A.
Anexa 1 - Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru neexecutiv al Consiliului de administrație al Exim Banca Românească S.A.
Anexa 2 - Declarație privind independența
Anexa 3 - Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 - Declarație privind conflictul de interese


Rezultat probă interviu la procedura de selecție a președintelui executiv, vicepreședinților executivi și administratorilor neexecutivi ai Exim Banca Românească S.A.


Anunț privind procedurile de evaluare/selecţie prealabilă în vederea desemnării reprezentantului Ministerului Finanţelor ca membru în consiliul de administraţie la INCD pentru Fizica și Inginerie Nucleară ”Horia HULUBEI” - IFIN-HH București.


Rezultatele procedurii de selecție a președintelui executiv, vicepreședinților executivi și administratorilor neexecutivi ai EXIM Banca Românească S.A.


Proiect - Scrisoare de așteptări prin care Ministerul Finanțelor stabilește performanțele așteptate de la organele de administrare și conducere ale Fondului Român de Contragarantare S.A., precum și politica acționariatului, pentru o perioadă de 4 ani


Proiectul Componentei inițiale a Planului de selecție a membrilor Consiliului de Supraveghere a Fondului de Contragarantare S.A.
Anexă


Anunț privind prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor pentru selecția membrilor consiliului de administrație al EXIM Banca Românească S.A.
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al Consiliului de administrație al Exim Banca Românească S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 Declarație conflict de interese


Anunț privind selecția membrilor consiliului de administrație al EXIM Banca Românească S.A.
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al Consiliului de administrație al Exim Banca Românească S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 Declarație conflict de interese


Rezultatele interviurilor susținute în data de 10.01.2024 de către candidații aflați pe lista scurtă în vederea numirii ca membru în Consiliul de administrație al CNIN SA


Rezultatele procedurii de selecție pentru organele de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare


Anunț privind prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor pentru selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor pentru selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor pentru selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind selecția candidaților pentru 9 poziții de membri ai Consiliului de Administrație al FNGCIMM S.A.-IFN
Anexa 1 Declarație privind statutul de admninistrator independent conform Legii nr.31 și neîncadrarea în situație de conflict de interese
Anexa 2 Declarație privind desfacerea contractului de muncă
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 Declarație conflict de interese


Anunț privind selecția candidaților pentru o poziție de membru al Consiliului de Administrație al Companiei Națională Imprimeria Națională S.A.
Anexa 1 Declarație privind statutul de admninistrator independent conform Legii nr.31 și neîncadrarea în situație de conflict de interese
Anexa 2 Declarație privind desfacerea contractului de muncă
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor
Anexa 4 Declarație conflict de interese

Anunț privind selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare.
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind selecția primilor membri ai organelor de conducere ale Băncii de Investiții și Dezvoltare.
Anexa 1 Chestionar pentru persoanele care candidează pentru o poziție de membru al organelor statutare ale Băncii de Investiție și Dezvoltare S.A.
Anexa 2 Declarație privind independența
Anexa 3 Declarație privind autenticitatea documentelor


Anunț privind selecția candidaților pentru 7 poziții de membri ai Consiliului de supraveghere al Fondului Român de Contragarantare S.A.
Scrisoare de așteptări prin care Ministerul Finanțelor stabilește performanțele așteptate de la organele de administrare și conducere al Fondului Român de Contragarantare S.A., precum și politica acționarului, pentru o perioadă de 4 ani
Declarație privind statutul de admninistrator independent conform legii 31 și neîncadrarea în situația de conflict de interese
Declarație privind desfacerea contractului de muncă
Declarație privind autenticitatea documentelor
Declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în situația de conflict de interese


Anunț privind selecția candidaților pentru 9 poziții de membri ai Consiliului de Administrație al FNGCIMM S.A.-IFN
Scrisoare de așteptări prin care Ministerul Finanțelor stabilește performanțele așteptate de la organele de administrare și conducere ale Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii S.A. – IFN, precum și politica actionarului, pentru o perioadă de 4 ani
Declarație pe propria răspundere privind îndeplinirea criteriilor de administrator independent în sensul art.138^2 din Legea societăților nr.31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare - după caz
Declarație privind neîncadrarea într-una dintre situațiile de desfacere a contractului de individual de muncă din motive imputabile lui/ei
Declarație pe proprie răspundere privind autenticitatea diplomelor de studii prezentate în copie
Declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în situația de conflict de interese


Scrisoare de așteptări în procesul de recrutare a unui membru în Consiliul de administrație al Companiei Naționale “Imprimeria Națională” – S.A.


Anunț privind selecția candidaților pentru 9 poziții de membri ai Consiliului de Administrație al FNGCIMM S.A.-IFN
Declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în situația de conflict de interese
Declarație privind neîncadrarea într-una dintre situațiile de desfacere a contractului de individual de muncă din motive imputabile lui/ei
Declarație pe proprie răspundere privind autenticitatea diplomelor de studii prezentate în copie


Anunț în vederea nominalizării unui reprezentant al Ministerului Finanțelor în calitate de cenzor pentru un mandat de 3 ani la SC SERICAROM SA București


Scrisoare de așteptări prin care Ministerul Finanțelor Publice stabilește performanțele așteptate de la organele de administrare și conducere ale Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii S.A. – IFN, precum și politica actionarului, pentru o perioadă de 4 ani


COMUNICAT DE PRESĂ

Raport privind situațiile financiare auditate ale proiectului Întărirea responsabilității financiare în sectorul public

 

Report on project financial statements on the Ministry of Public Finance

 

Ministerul Finanţelor Publice a finalizat cu succes la data de 30 noiembrie 2016 proiectul Întărirea responsabilităţii financiare în sectorul public.

În vederea susţinerii financiare a implementării proiectului Ministerul Finanţelor Publice a semnat la data de 16 noiembrie 2015 Acordul de Finanţare cu Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca Mondială) privind acordarea de către aceasta a unui Grant în valoare de 488.100.

Obiectivul proiectului a fost acela de a asigura sprijin direct pentru întărirea managementului financiar prin îmbunătățirea eficienţei cheltuielilor publice și a performanțelor financiare ale societăţilor cu capital de stat.

Proiectul a constat în două componente:

Partea A - Introducerea programării bugetare pe bază de indicatori de rezultat (PBR)

Asigurarea de servicii de consultanţă, instruire și echipamente pentru MFP pentru:

Partea B - Îmbunătățirea calității guvernanţei şi raportării financiare (RF) a societăților cu capital de stat

Asigurarea de servicii de consultanță, instruire și echipamente pentru MFP pentru:

  • alocarea mai eficientă a resurselor prin stabilirea unor linii directoare metodologice relevante și sprijin pentru elaborarea, execuția și raportarea bugetului pe bază de indicatori de performanță și de rezultat;
  • realizarea unor proiecte pilot privind elaborarea bugetului pe bază de indicatori de rezultate în două ministere (Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Educaţiei Naţionale şi a Cercetării ştiintifice);
  • dezvoltarea unor propuneri pentru corelarea clasificației bugetare cu bugetarea pe bază de indicatori de rezultat;
  • desfăşurarea unor activităţi de întărire a capacităţii şi de informare a ordonatorilor principali de credite.
  • elaborarea unor linii directoare strategice și tehnice în vederea îmbunătăţirii calitatii guvernanţei și raportării financiare a societăților cu capital de stat sub forma unor proiecte de norme metodologice, conform O.U.G. nr.109/2011;
  • aplicarea noilor linii directoare sub forma unor proiecte pilot și realizarea instruirii aferente, în cel mult trei (3) societăți cu capital de stat (au fost desemnate de ministerele de resort: SC Conpet SA, CN Tarom SA și SN Transgaz S.A.);
  • realizarea activităţilor de consolidare a capacității pentru îmbunătăţire guvernanţei corporative a societăţilor cu capital de stat şi pentru acordarea de asistență acționarilor cu privire la evaluarea managementului și a indicatorilor de performanță a societăților cu capital de stat;
  • evaluarea actualelor standarde de raportare financiară (RF) prin comparație cu standardele internaţionale de raportare financiară (IFRS).